CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

31. desember 2008

en slapp dag

nok en slapp dag på meg.
sett på csi i hele dag, men jeg har vært ute og gått med hunden min i dag.
det var godt. så jeg har ikke så mye angst nå.
det er litt der, men ikke så mye.

i går var jeg med bestevennen min, det var gøy. kosa meg veldig.
vi så på film og spelte spillet.
vi dro til og med på herkules en dag, men det ble litt mye før meg.
men jeg holdt ut hele tiden. men det var mange folk.
så var vi innom en butikk, og den som jobba der. var det en som jeg hater mer enn alt her på jord.
jeg klarer ikke anskite til ho mer, etter det ho gjore mot meg:(
så da ble det ennå værre.

så dro vi hjem til bestevennen mi, så var vi der og snakke og slappa av.
så dro jeg bort til herkules igjen, fordi mamma var der borte.
så når jeg kom borte, møte jeg igjen på henne.
så jeg gjøre noe veldig dumt, gikk ned til en butikk og kjøpte en bok og to skapell:(
har ikke brukt de ennå, men jeg er så langt ned.
i natt har jeg hatt så mye mareritt at det ikke går ann:(
jeg vil vekk her fra nå, orker ikke mer.
vil løpe vekk og opp:(

0 kommentarer: