CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. januar 2009

huff:/

jeg har det ikke bra om dagen, selv om folk rundt meg trur det.
jeg går rundt og ler og smiler for at de ikke skal spøre om åssen jeg har det.
jeg vet at det ikke er noe lurt og gjøre det.
men vil ikke bry mine venner om mine problemer:(

nå sitter og jeg hører på musikk og slapper av.
tenker også mye på og åssen det ville være dø

i morra skal jeg gå med linsen min og kule klær.
jeg gleder meg til det og gruer meg.
for jeg vet at de jeg går på skole med, ikke liker sånn klær:(

4 kommentarer:

Ana sa...

Jeg er her for deg, alltid <3

A m e l i a sa...

Håper du klarer og vise åssen du virkelig har det !
Og gjør som du selv vil, vil du gå med linsene og klærne så gjør du det.. Med hodet høyt hevet :)

Draape sa...

Du er så flink så Cecilie. Og er de ekte venner, så burde dem alle respektere din stil og hva du synes er vakkert. For du er nydelig og det burde de virkelig se, :)<3

Liljen sa...

Styrkeklem!