CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

14. februar 2009

Gratulerer med dagen, felix og happy valentines dag<3

nå har jeg kommet hjem igjen:)
jeg har vært hos en vennine av meg fra i går til i dag.
det var koselig. fikk hilsa på sønnen hennes igjen,
han er bare så søt da:O)

I dag er det valentines dag, og jeg skal ligge i senga min og ser på kjærlighetfilmer alene:(
dette er den værste dagen i året, siden jeg sitter alene og føler meg ensom:(
så jeg skal drikke pepsi max og ser på den lille havfuren og noen filmer av olsen-tvilingene. sikker flere filmer også

I dag er felix et år:)

gratulerer med dagen, gutten min<3


Noen bilder fra uka




5 kommentarer:

Draape sa...

Gratulerer til Felix, får hilse til han^^<3 Så søte bilder, likte det med fjordingen godt. Er det nederste fra Ida sminka deg? fina<3

Cilla sa...

jepp<3
det er det når ida hadde sminka meg:) hehe

Caroline sa...

awww <33 Fin Felix er!!<3
Så koselige bilder :D
Du er fin du <3
Valentine er oppskrytt og teit =p
Klem <33

stinevt sa...

Du var utrolig pen :)

Cilla sa...

tusen takk<3