CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. februar 2009

huff:/

jeg har bestemm meg for og slett den bloggen min som er lukket.
jeg orker ikke og ha det. og jeg glemmer den bare. så da sletter jeg det

nå sitter jeg hjem alene, felix sover.
mamma har borte denne uka og pappa jobber hve dag.
så ikke noe bra dager i vente:(
jeg er veldig langt ned nå, vet snart ikke hvor jeg skal gjør hva meg selv.
jeg får tårer i øynene av den miste ting, men jeg klarer ikke gråte:(
jeg vil bare gråte ut alt sammen.
alle de vennene mine som vet at jeg sliter sier til meg at jeg må åpne meg og sette ord på ting, men det er ikke så lett sier jeg til de. men de forsatter bare og si at det er lett. hvorfor kan de ikke forstå hvor vanskelig det er for meg?
jeg trenger noen gode venner som bare er tilstede for meg, hører på meg, holder rundt meg og trøster meg.
men alle de gode vennene mine bor langt vekk fra meg:( så jeg har ingen her jeg bor:(

I dag fikk jeg brev fra sykehuset om at jeg hadde fått ny psykolog:( jeg vil ikke ha en ny psykolog, jeg orker ikke og gå hos en til. jeg klarer jo ikke og snakke.
sitter bare helt stille og vis jeg sier noe. juger jeg. for jeg klarer ikke og få fram det jeg tenker på.
Han jeg har snakket med i det siste, han klarer jeg og snakke litt med. og jeg vil ikke slutte hos han. men han er ikke psykolog da. men jeg stoler på han, og det er bra. for da kan jeg klarer og åpne meg for noen.

Maten har gått bra i det siste, for har klart og beholdt noe av maten jeg har spise. og jeg har heller ikke spist så mye når jeg har spist.
men i dag gikk det galt igjen, jeg tok og fant fra så mye mat jeg kunne, stappa det i meg. drakk mye vann og så opp igjen med det:(
jeg har ikke veid meg i det siste er så redd for hva vekta vi vise.
jeg hater og se meg seg i speilet. så jeg legger noe over speilet når jeg er i et rom med speilet i.

dette var et langt og sytete innlegg. men sånn blir det noen ganger.

10 kommentarer:

obsession sa...

Det er ikke å syte da (:

Høres ikke lett ut å ikke klare å sette ord på ting, når man vil si det.

Håper den nye psykologen er til å stole på da!

klem.

Cilla sa...

takk, jeg håper også at jeg klarer og stole på han eller henne.
gruer meg til det:(

C sa...

Nemmen, lille venn da :(

Høres ikke bra ut :( Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Det er ikke lett nei. Vet heller ikke hva jeg skal si, jeg kjenner deg jo ikke i det hele tatt. Men kanksje vi blir bedre kjent etterhvert? :)

KlemKlem <3

Cilla sa...

takk<3
det er ikke lett og ha det sånn:(
ja. håper vi blir bedre kjent:)

klem

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tilgi meg for at jeg bor så langt unna deg vennen <3 Men selvom det er stor avstand mellom oss må du huske at jeg er her for deg, no matter what! Når jeg leser dette vil jeg bare til deg, holde rundt deg og la deg gråte ut alle sorger og frustrasjoner!

Cilla sa...

Det går bra vennen<3
takk for det<3
jeg prøve og får telle det til deg eller andre gode venner. men ikke lett.
litt letter og få det ut her

Caroline sa...

Du syter ikke,
syns det er bra du skriver om hvordan du har det jeg :)
MEn hadde ønska du hadde det bedre for det fortjener du <3
Masse klemmer!!<33

C sa...

HEI :)
Er du drusilla fra Meta (osa) ? :O

klem:)

Cilla sa...

Catailn: jepp.
det er jeg

Kristine sa...

hei,var tilfeldig vis innom bloggen din..'
uff jeg fårstår hvordan du har det.det er ikke lett..håper du får det ber snart..alle fortjener det beste,og det gjør du og..ikke gji opp,stå på..du er like unik og verdig full som alle andre menneker<3
husk det..klem