CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

7. februar 2009

nydelig sang<3

Sorgfulle barn - Frøya

To triste øyne ser helt uten gnist.
Skjuler en hverdag sp grufull og trist.
Med den samme kjolen hun hadde i går.
Gjemmer hun bort sine slag og sår.

Vi andre vet.
men vender ryggen til.
Dog hennes smarte levner ingen tvil.
Hun bærer byrden av en storm så tøff.
Og ingen hører hennes stille bønn.

Gjennom ild, gjennom vann.
Står hun hard som en stein.
Uten barndommens latter og lek.
Drømmer tar hanne med,
I fantasien et sted.
Hvor alt er bra.
Du, sorgfulle barn

Ei lita jente gråter som besatt.
Ingen hjelper i den mørke natt.
En liten sjel lagt inn i skjebnens hand.
Alt er for sent innen soloppgang.

Gjennom ild, gjennom vann.
Står hun hard som en stein.
Uten barndommens latter og lek.
Drømmer tar hanne med,
I fantasien et sted.
Hvor alt er bra.
Du, sorgfulle barn

I skyggen ligger det en liten grav.
Der sover det et så nydelig barn.
En liten engel var så full av mot.
Ikke elsket på den jord hun forlot.

Gjennom ild, gjennom vann.
Står hun hard som en stein.
Uten barndommens latter og lek.
Drømmer tar hanne med,
I fantasien et sted.
Hvor alt er bra.
Du, sorgfulle barn

5 kommentarer:

Caroline sa...

fint <3

Cilla sa...

ja<3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Så fin <33

Cilla sa...

den er engelsk, men frøya har oversatt den til norsk

Blomst sa...

Jeg tror jeg liker sangen best på engelsk jeg.
Teksten flyter liksom bedre, men fin er den jo på norsk også da :)