CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

17. februar 2009

sorry for dette innlegget.

jeg må bare legge det ut. jeg vet at jeg ikke har grunn til og bli lei meg eller noe.
jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
jeg er deppa fra før av. men den trenger ikke og bryte meg mer ned. og jeg vet at det den sier er sant
Tittel: æsj du var ekkel du!
Fra: chinz 17
Til: drusilla89 19
Dato: Tirsdag 17. februar 2009, 19:03
Slettes: 18.08.09
æsj du var ekkel du!

Tittel: SV: æsj du var ekkel du!
Fra: drusilla89 19
Til: chinz 17
Dato: Tirsdag 17. februar 2009, 19:20
Slettes: 18.08.09
hva faen er det du sier

Tittel: SV: æsj du var ekkel du!
Fra: drusilla89 19
Til: chinz 17
Dato: Tirsdag 17. februar 2009, 23:17
Slettes: 19.08.09
ville du ikke svare på det eller?

Tittel: SV: æsj du var ekkel du!
Fra: chinz 17
Til: drusilla89 19
Dato: Tirsdag 17. februar 2009, 23:19
Slettes: 19.08.09
Kan ikke bare du slutte å snakke til meg! Du er jo så stygg at jeg er redd for at du vil besudle min nye og rene nettbyprofil... du er jo som et vilt dyr, gwahahahaha *frysninger*

Tittel: SV: æsj du var ekkel du!
Fra: drusilla89 19
Til: chinz 17
Dato: Tirsdag 17. februar 2009, 23:21
Slettes: 19.08.09
hæ?

Tittel: SV: æsj du var ekkel du!
Fra: chinz 17
Til: drusilla89 19
Dato: Tirsdag 17. februar 2009, 23:22
Slettes: 19.08.09
IKKE SKRIV TIL MEG! DU ER SÅ JÆVLA EKKEL! JEG RAPPORTER DEG HVIS DU SKRIVER MER TIL MEG!!!!!!!!

8 kommentarer:

R sa...

Herregud, for en oppførsel! :O Kjenner jeg blir sint, for sånt skriver man bare ikke til andre!

Anonym sa...

Hva faen :S

Kitiinee sa...

Hva faen?!!!
Rapporter den jævlen! Fy faen ass! Nei nå ble jeg irritert! En kan ikke bare gå rundt å si sånnt! HERREGUD!

Å du er jo seriøst pen!! Så jeg skjønner faen meg ikke hva problemet hans er! Faen ass!


(Beklager veldig ordbruken...)

Klem <3

Kathrine sa...

Patetisk! Nokon prøve å få opp sjølvtilliten sin ved å ødlgegga andre sin.

Ana sa...

Tragiskt, rett og slett.. rapporter han!

Jeg skjønner heller ikke hva faen problemet hans er :S
Du er seriøst nydelig <3

Anonym sa...

omg..syk syk person!væ så snill ikke ta det inn til deg det han sier..!!
for det er ikke sant:)

Kæpte'n Martine ARR sa...

Tragiskt!
Du må ikke si dud vet det er sant. Det er det ikke du kan neppe si deg enig med hva han sier! Fy faen for ett tragiskt menneske! Jeg klikker å kjenner blode bruser inne i meg vil bare slå det ned! Faen man skriver ikke sånt til folk vettu!
Du er vakker,unik,pen og har en personlighet som få:)<3

Cilla sa...

takk for det:)
den personen sa unnskyld til meg. hehe
og har ikke hørt noe mer fra den nå.
jeg prøver og ikke latt det gå inn på meg. og jeg fikk det til en gang.
men nå er det tilbake igjen:(
men skal forsette og prøve og overse sånne ting.
takk alle sammen, dere er så søte<3