CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

11. februar 2009

Twilight-sitater som jeg elsker

"When you can live for ever, what do you live for?"

"I'm here and I love you. I have always loved you, and will always love you. I was thinking of you, seeing your face in my mind, every second that I was away. When I told you that I didn't want you, it was the very blackest form of blasphemy"

"And so the lion fell in love with the lamb..." he murmured
"What a stupid lamb" i sighed
"What a sick, masochistic lion"

"Your human instincts.. do you find me attractiv in that way at all?"
"I might not be a human, but I am a man"
- Bella Swan og Edward Cullen - Twilight.

jeg elsker de bøkene og den filmen

4 kommentarer:

Caroline sa...

Så kul bloggen blei :D
Tenkte på deg med en gang jeg fant den =p
Klem <33

Cilla sa...

tusen takk<3

Draape sa...

Så digg! Twilight er herlig.. (:

Cilla sa...

ja<3