CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

10. mars 2009

brevvenn??

jeg har ikke noe og drive tiden min med for tiden.
jeg sitter bare på data og hører på musikk. det er ikke noe gøy
jeg ønsker meg brevvenner.

det går forsatt veldig dårlig med meg, jeg fikk vite i dag at jeg hadde gått opp i skala på deprisjon og angst.
så jeg skal se ut uka, og vis jeg ikke blir bedre da.
kommer jeg til og legge meg selv inn igjen.

håper dere har det bra<3 og dere betyr så masse for meg
kjempe glad i dere

5 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Skriv brev til meg. Jeg og vil ha noen å skrive brev til :)

Tonje sa...

jeg vil gjerne skrive brev med deg :)

liseliten sa...

dumt å høre det ikke går så bra. Håper du blir bedre, og hvis ikke så er en innleggelse sikkert bra. Klem :)

Madelen sa...

Så dumt at du har blitt værre :/ Kanskje det er lurt å legge deg inn da, hvis du mener du trenger hjelp til at ting skal gå oppover igjen.

Jeg vil bli din brevvenn :D

Siv Helene sa...

Aww brevvenner er morro ja :) Det vil jeg også ha hehe.. <3