CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

26. mars 2009

Skole igjen:(

nå sitter jeg på skolen:(
jeg hater det, har lyst til og bare dra hjem nå.
jeg liker meg ikke i klassa.

jeg klarer ikke og følge med i timen heller. fordi at det er helt KAOS i hodet mitt om dagen.
masse tankene som flyr rundt der. jeg klarer ikke og få de ut, eller glemme de.
huff:( jeg hater og ha det sånn.

jeg har tenk mye på om jeg skal bli innlagt, men jeg har finne ut at det bilr ikke noe av.
for jeg hadde tenk jeg skulle legge meg inn på 2b igjen, men der er det to til tre mnd vente tid. og da skal jeg jo snart dra på folkehøyskole.
det er det lite vits til det.
men skal snakke med rådgiver på skolen min om det i dag eller i morra. får se når det blir. for jeg vet ikke hvor lange jeg orker og være på skolen.

jeg vet ikke hva jeg skal i dag:( jeg kan ikke være alene, for jeg er for langt ned til det. jeg vet jeg kommer til og gjøre noe dumt.

jeg faller lenger og lenger ned for hver dag som går.
klarer ikke og klatre opp igjen.
bare faller og faller ned i et svart hull:(
vil opp fra det, men klarer ikke det.

jeg er så svak og liten.
jeg vil bare forsvinne fra verden

8 kommentarer:

Ce sa...

Jeg hater skolen :(
Har stryki de fleste åra på videregående... :(

Stine sa...

Hold ut. Veit hvordan det er å slite på skolen. Sitte der i timen, føle det ikke er noen vits. Men hold ut.. er så verdt det når en først har kommet seg gjennom det.

Noe annet jeg har lagt merke til-med bloggen din- er at du er så flink til å uttrykke dine følelser. og sånn sett mine følelser. du skriver så fantstisk bra! stå på! ;) <3

Anonym sa...

Du klarer det! Du er sterk <3
Og btw, kan jeg få lese den låste bloggen din? (kakka_yaya@hotmail.com)

Cilla sa...

Angel: ja. skole er noe drit. jeg har klart meg så lengt hit til jeg da.

Stine: jeg skal nok slutte, men jeg skal ta et fag da. for det mente rådgiver min.
takk:) jeg synes ikke jeg får ut så mye føleser

Porphyrian: takk<3 legger deg til nå:)

Eline sa...

Skole er slitsomt når man er psyk ja... Jeg kom meg såvidt gjennom videregående. Det gikk til slutt, men det krevde utrolig mye av meg, litt for mye egentlig. Det er viktig å ikke ta seg vann over hodet og tvinge seg gjennom mer enn man tåler.

*Legger igjen en klem*

PS! Kan jeg få tilgang til thinspiration-bloggen din, så får du tilgang til min? :) Vet du ikke kjenner meg eller noe, men jeg har lest bloggen din en stund, har bare ikke turt å kommentere enda :P Er litt treig på sånt jeg. Er så redd for å si noe galt. Men jeg forstår det veldig godt hvis du ikke vil gi meg tilgang, for det er jo en grunn til at den er låst :) Hehe

Men sånn i tilfelle: elliande@hotmail.com

Cilla sa...

Elliande: takk. jo du kan få lese min.
legger deg til nå.
du kan bare legge igjen en hilsen her.

Caroline sa...

Hold ut vennen <3
En dag kommer du deg helt opp fra det sorte hullet, selvom det ikke er lett og tro nå =)
Husk at jeg er her for deg <3

Cilla sa...

Caroline: tusen takk:)
jepp jeg vet at jeg kommer opp en gang. men det vriker ikke sånn nå.
føler at alt håpet er ute for meg