CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

5. april 2009

Våren er her

Nå er våren her:)
det er fint vær ut nå. sola skinner:D
men jeg ligger forsatt inne, for er litt syk ennå.
Men jeg koser meg ut når jeg røyka.

jeg så min første sommerfulg i dag jeg:) den satt ved siden av meg, mens jeg røyka:)
det var veldig fin, det var dumt at jeg ikke hadde kamra mitt der da..

i dag skal jeg på kino med M, det blir nok gøy:)

3 kommentarer:

Siv Helene sa...

Sommerfugl faktisk .. De er pene :)

Caroline sa...

Vår er en deilig følelse <3
Sommerfugler er pene, detfløy en bort på plenen når jeg tok meg en røyk i dag også =)
Kos deg på kino, hva skal du se?
Klem <3

liseliten sa...

våren er herlig. Og sommerfugler, de er vakre. både estetisk og symbolikken :)