CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

9. mai 2009

~*~8~*~

I dag er jeg kjempe sliten og trøtt.
har ikke sovet nesten på to dager nå.
og jeg kunne ikke sove lenge i dag heller, for jeg var hos T i dag.
det går bedre og bedre for hver gang jeg er der.
det er bra, så da får jeg den hjelpene jeg trenger og jeg er flinker til og snakke nå. men blir nok bedre etter vært.

Så når jeg kom hjem, var det bare og prøve og spise litt, og så komme seg på jobb.
og etter jobben skulle jeg på ungdomsklubb, men orka ikke og være der så lenge.
jeg falt nesten i bakken der. er så svimmel.

så nå ser jeg på buffy og skal sove. må bare spille litt først.
men i dag har jeg vært veldig flink synes jeg. jeg har kasta alle ting som jeg kan skade meg med. føler at jeg har mista en del av meg nå som jeg har kasta de.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Så bra at du klarte å kaste de tingene! Det sier jo litt om din egen styrke. At du savner dem er bare naturlig. Håper du har fått sovet bra i natt :)

Caroline sa...

stolt av deg som klarte og kaste alle tinga vennen =D
Klem <3

Cilla sa...

Mariacb: ja. det er nok bare det. jeg kan ikke henta de ennå:D
jeg sov godt i natt.

Caroline: takk, er stolt over meg selv også.
klem<3

Unknown sa...

Herregud så godt jeg kjenner meg igjen hos deg. Bra du klarte å kaste tingene... stå på :)

Draape sa...

Jentami!! Jeg er så stolt av at du greide å kaste de tingene.

Miriam Elisabeth ツ sa...

Å, ble glad for å se at det går bedre med deg kjære og at du har kvittet deg med tingene. Du er sterk nå og på god vei. Gleder meg over det :) Glad i deg <3

Liljen sa...

Så bra du har kvittet det med det du kan skade deg med!! Godt gjort! :D

Cilla sa...

takk alle sammen:)