CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

14. juni 2009

~*~14~*~

I går satt jeg og selget lodd for estland turem:)

jeg gleder meg veldig mye til den turen nå:)

i dag har jeg rydda rommet mitt og vaska det...


onkel kom ned på besøk med henrik i dag;) det var koselig.

han sa navn mitt:) etter en stund dro vi ned på jobben til pappa. og jeg og henrik fikk sitte i brannbilen. selv om jeg har sitte i den før;) hehe


Nå er det ikke lenge til jeg starter på sommerjobben min, jeg gruer meg veldig mye til det

og nå er det heller ikke lenge til jeg flytter:)


her er henrik:)

3 kommentarer:

Swampoline sa...

så søt han er

Stine sa...

Han var kjempesøt.
Men jeg lurer på hva som er grunnen til at du gruer deg til sommerjobben? Er det et (for deg) hardt arbeid, eller er det at du er sliten, eller hva..?

Tenker på deg,
Stine.

i en flodhests verden sa...

Virket som en grei dag.
han var en søt litten tass så herlig :)
Du fikser jobben. Stå på <3

klem fra Gina :]