CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

26. juni 2009

R. I. P Michael jackson



Den 25.juni 09 døde verdens beste pop sanger:(


det er så trist og tenke på. jeg digga han så mye. og nå lever han ikke mer.


Jeg kommer til og savne musikken hans.


jeg har drømt så mye om og få møte han:(




vet ikke hva mer jeg skal skrive jeg.


men R.I.P verdenes pop konge:'(


5 kommentarer:

Anonym sa...

Helt enig med deg! En av de største innen musikkbransjen idag. Bra mann, som har gått igjennom veldig mye vondt uten grunn:/ og som har gjort veldig mye for popmusikkens verden:)
Helt forferdelig:(
Kjempefine bilder, de er fra en av favorittperiodene mine med Michael<3

Kitiinee sa...

Neei? :O *Sjokka* :|

;(

liseliten sa...

Ja det er ganske ufattelig..tar nok tid før det går opp for alle hvilken trist tragedie som har skjedd. Han er en legende!

Kæpte'n Martine ARR sa...

Han var så flink! Ja, en av de største innen musikkbransjen!
Det gjør vondt at han er borte! Virkelig. Han er en legende!

Liljen sa...

Du trenger ikke savne musikken hans da, selv om mannen er død, så lever musikken videre :)