CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

24. oktober 2009

Dårlig dag

Dagen i dag har ikke vært noe gøy.

for det har vært FN-dagen, så vi har hatt opplegg i hele dag. og det var så kjedelig.
men det startet og snø litt i dag:D det gjøre meg glad.

Nå har neste alle dra ut for og drikke, jeg hadde også veldig lyst. men jeg kan ikke. for jeg er ikke stabil i fylla.
nå kjenner jeg at jeg sliter veldig mye, jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjør av meg selv.
jeg har så lyst og ut og drikke meg drita, skade meg selv så mye jeg kan og orker.
men jeg vil ikke det, for vil ikke skuffe mamma eller andre som har tro på meg.
jeg kjenner kuttetrangen er så stor at det tar knekken på meg snart. jeg blir gal og forbannet på alle sammen nå om dagen.
jeg orker ikke og være sosial, men må prøve på det. sånn at jeg ikke gjør noe dumt.

men for det meste i det siste har jeg sittet på rommet mitt og bare lese twilight eller sett på film. men det hjelper ikke noe på humøret mitt.
jeg skulle ønske jeg hadde noe og snakke med her oppe om det. men det har jeg ikke.
jeg har fått mange gode og fine venner her oppe, men ingen kan jeg si alt til.
og det er ingen jeg kan gå til her heller av noen av de voksene på skolen.

jeg skulle så ønske at jeg hadde noen og snakke med, og fortelle alt til. men nei da... men sånn er livet mitt vist..
jeg for prøve og holde ut så lenge jeg kan da, men vet ikke hvor lange jeg holder ut med det.
jeg føler meg så alene, ensom og verdiløs. jeg vil bare borte her fra, for en liten stund.

og det er heller ingen og sende meld med eller ringe til.

jeg har også tenk på at vist det forsetter i flere uker fram over og bare blir værre, tenker jeg meg at jeg kommer nok til og dra hjem og legge meg selv inn igjen. for min egne sikkerhelt.

det var litt om åssen jeg har hatt det i dag eller nå:(

1 kommentarer:

Anonym sa...

Håper ting ordner seg for deg, at du får tak i noen du kan stole på.