CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

12. desember 2009

*11*

Nå sitter jeg i stua helt alene, meste delen av skolen er ut og drikke på cafè 108.
jeg orka ikke og bli med, nå som jeg er så sliten og at jeg har lett for og starte og gråte.
så da fant jeg ut at det er nok best og stå over drikking i dag.

Men neste lørdag blir det full fest da:) skal ferie bursdagen min da. gleder meg kjempe masse til det.
Til mandagen skal jeg dra hjem for juleferie, det skal bi så godt det.
så når jeg skal tilbake igjen på skolen har jeg nok fått tilbake kreftene mine.
jeg er så sliten og slapp for dagen, orker ingenting om dagen.
men det er jo fordi jeg ikke har sovet så mye de siste ukene. det er helt grusomt og gå rundt på skolen, når man er så sliten og trøtt.
Jeg kjenner jeg starter og bli trøtt nå, så håper jeg kan få sove når jeg legger meg. det hadde vært kjempe godt, og i morra kan jeg sove lenge også.

denne uka her, har det ikke skjedd mye, jeg har hatt fri for det mest. men i dag var det vask og kunst. men jeg slapp kunst også. fordi jeg hadde sett den filmen vi skulle se tre ganger.
i dag var det revy av noen elever på skolen her, det er noe av det teit og dårlig revyen jeg noen gang har sett.
I morra da skal jeg bare slappe av og så klokka 20 er det julekonsert. det gleder jeg meg veldig til:D
På søndagen da er det julemiddag, noen jeg gleder og gruer meg mye til. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.
liker ikke noe av den maten de har laget. huff. det er ikke lett. men jeg finner nok ut av det.
På mandagen er det bare julefortelinger, og så er det og dra hjem over:D

Huff:( jeg har fått føleser for noen jeg ikke bør ha fått føleser for. håper det går over veldig fort. hehe:) det er eg i et nøtteskall.

På skolen har det kommet en ny type sykdom, og det er mange som har blitt rammet av den. det er veldig smitsom sykdom.
Sykdommen heter Unosyndron. Jeg og en hel gjengen andre på skolen har fått den sykdommen. og si sitter og spiller UNO hver gang i kan. om det er på data eller i stua. ikke en dag går uten at vi spiller UNO over 20 ganger eller noe.
så det er en smitsom sykdom.... hehe:)

Huff, jeg vet heller ikke hvorfor jeg starter igjen og føle at jeg mister de vennene jeg har her oppe igjen:(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uno på nettet? Hvor?

Cilla sa...

Jepp:) på facebook