CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

1. desember 2009

1.des

Her er det noen bilder fra min 1.des i moelv:D:D
Det er så vakker og nydelig ute nå, som det er snø
Det finnes ikke bedre medisin mot tristhet og deprisjon, enn snø for meg:D:D elsker snø over alt på jord.
Nå er det bare 15 dager igjen til jeg kommer hjem, gleder meg så mye<3 savner felix gutten min<3
Det er 31 dager til jeg blir tante:) vis han kommer på treminen da:) det håper jeg på:)






Nå sitter jeg på rommet mitt og ser på sitter på rommet og koser meg med jul i blåfjell, jul i skomakergata, jul i valhall og amalies jul:D:D og strikker:D:D

3 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Så fine bilder du har tatt da, så koselig ut der oppe.
Blir koselig å se deg igjen når du kommer hjem snuppa
Klem søs

Miriam Elisabeth ツ sa...

Flotte bilder Cec :) Burde bli med i julekalenderen :D Gleder meg til å se deg i jula <3

Kathrine sa...

fine bilde :)