CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

3. januar 2010

Søvnløs natt

Jeg skulle ha sovet nå, men nei da. så klart får jeg ikke sove.
Jeg har ikke noe og gjøre noe, jeg har pakket alt jeg kan pakke. resten må jeg ta i morra. for de henger inne der felix sover. og jeg kan ikke gå inn dit nå.
håper jeg har klart og fått med meg alt sammen nå.

Så i morra legger jeg turen opp til skolen igjen, det er ikke noe jeg ser fram til gitt. jeg vil heller være hjemme, og slappe av.
men jeg må jo komme meg tilbake på skolen, må overvinne angsten.
huff. kjenner angsten vokser seg større og større for hver dag som går.
klumpen i magen blir større og tunger for hver dag.
jeg skulle ønske jeg hadde hatt to dager til hjem nå, sånn at jeg hadde fått gjort og fortell det jeg ville si til bestevennen min.
men livet er ikke rett..

jeg har ikke hatt kuttetrang på lenge nå, men så kom det opp som bare det i dag. det var helt grusomt. så for og prøve og glem det, gikk jeg inn i dusje for og klarer og slappet av. men det hjelp heller ikke noe.
men på en eller annen måte kom jeg meg igjenom dagen i dag, uten og ty til selvskading. men åssen det vet jeg ikke. men er litt stolt av meg.

Dagen i dag har vært ok, vi hadde besøk av søstra mi, typen hennes og lille gullet til tante da. men det hjelp ikke så mye på humør det. men det var en koselig dag da:D
Til mandagen blir det et ny start på livet mitt, og denne gangen skal jeg ikke feile.

meg og Noah<3



Meg og bamsen min<3(som jeg fikk av bestevennen min)

0 kommentarer: