CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

12. februar 2010

Første uka i praksis

Nå har det alt gått en hel uke. og jeg har vært i praksis i en avis da.
jeg synes det var så skummelt når jeg skulle starta der. at jeg ikke ville dra på jobb på mandagen.
Men tenk nå har jo uka gått alt. det har gått fort, og jeg liker meg der. selv om det ikke er noe som jeg vil drive med mer.
men jeg lærer veldig mye og er posetiv til det. og det er jo bra.

tenke jeg skulle skrive litt om hva jeg har gjort de dagen på jobb. men først vil jeg bare skrive. at jeg har hatt den beste kvelden på lenge i går. det var så koselig. skulle ønske den aldri slutta jeg. men helga blir nok gøy:D den også:D hehe;) håper det.
gleder meg til 20.feb nå:D da skal jeg se gaute ormåsen:D:D:D:D

og men tilbake til praksisen:)

Mandag: Ble vist rundt i varden, var på konsert på et gammlehjem. tok litt bilder rundt i skien.

Tirsdag: redigert bildene fra dagen føre. så var jeg på interjov med kurt nilsen. han var drit kul og morsom.

Onsdag: redigert bildene av kurt nilsen, var ute og tok flere bilder av skien. og redgiert de.

Torsdag: skanna bilder og fiksa på de.

Fredag: interjova inger lise, og tok bilder av ulefoss.

i helga har jeg fir. og det er godt. jeg skal ut med noen venner i morra. eller så skal jeg slappe av.
felix gutten min blir 2 år til søndagen:D

0 kommentarer: