CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

9. mai 2010

Slutt på skoleåret

Nå er det slutt for skoleåret på afr. Det har ikke falt meg inn helt ennå, trur jeg.
jeg har ikke synes det vært trist ennå, men det bør jeg jo synes snart.
fikk mange nye venner der oppe, som jeg vet at jeg vil savne.
Tenk på det. i 9 mnd har jeg sett de hver dag, og nå får jeg ikke sett de på lenge.
det er litt rart og tenke over. men tristheten kommer vel om noe dager. når det går opp for meg at det skoleåret er over.

Nå sitter jeg i mitt kjære hjemsted, det er så godt og være hjem igjen.
Når pappa og felix kom på skolen for og hente meg, ble jeg så glad for å se, kjenne og lukte felix igjen.
tenk at jeg har vært vekk fra han i 9mnd. nå skal jeg aldri dra fra han så lenge igjen.
kjøringa hjem gikk veldig fort, synes jeg. og det var bra.
for hjemme hadde jeg en annen liten gutt som venta på meg tenk.
jo. vi passer noah mens janne og mats er i irland. han hadde blitt så stor og nydelig gutt nå.
jeg er så glad at han er her hos oss i morra også. da skal jeg kose og leke med han<3

Nå har jeg vært ute med jea jenta mi<3 så mye jeg har savnet ho:) vi har le så mye. at alt det vonde jeg har tenk på. har blitt borte. det er godt. men nå skal jeg legge meg gitt. skal bare laste inn bilder på data min:)


Tante og gullet til tante<3

tvslave

Felix passer godt på noah<3<3

1 kommentarer:

Siv Helene sa...

Så søte bilder :) Ta turen innom