CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

16. juni 2010

Lenge siden nå

Nei, nå er det lenge siden jeg har skrivet her inne. det er så mye jeg gjør om dagen nå. at jeg ikke har så mye tid til å blogge om det.

Jeg er for tiden husmor hjem nå, siden jeg ikke har fått sommerjobb i sommer. men det er ikke noe galt med det. det er koselig og være hjem hele dagen å jobbe.

i morra og torsdagen skal jeg vaske hele rommet mitt, og da mener jeg vegger, tak og alt sammen. så det blir godt:)
Fradagen lurte pappa på om jeg og han skulle ta oss en fisketur og overnatte til lørdagen. det er koselig det, men jeg vet ikke helt ennå. så se litt mer ann på det.
Søndagen skal jeg og pappa på hundeutstilling med felix. det gleder meg meg veldig til:D

Neste uke er det bare helga jeg vet hva jeg skal. for da skal jeg på bloggtreff og møte alle de søte bloggvennene mine<3<3<3
gleder meg veldig mye til det. men gruer jeg også mye. siden jeg aldri har møt de før. og er litt redd for hva de synes om meg.
men samme hva slags frykt som kommer opp, skal jeg dra å bloggtreffet:D:D

jeg er veldig stolt over meg selv i dag:)

dagens bilde (jeg tok det med mob min, og jeg skal rediger på det en dag. men legge det bare ut nå)

1 kommentarer:

Tonje sa...

mail meg på tkeikeland@gmail.com med epost adr din