CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

3. november 2010

min største drøm

Sist søndag var jeg på forestillig med Lars Monsen og Trine Rein.
Jeg elsker og se filmene og lese bøkene av Lars Monsen. Lars Monsen er en forilde for meg.
Jeg ønsker og reise rundt i norge og andre land som han gjør. og bruke tiden min på der til å ta bilder og fiske og oppleve naturen så klart:)

Men jeg føler at det ikke kommer til å skjer, jeg er ikke klar til det.
Jeg er i for dårlig stad til det.

men i det første ville jeg ta en helgtur om vinter og sommer. men vet ikke om jeg klarer det om vinter:(

har dere tro på meg? og bør jeg prøve det en gang?
det er min store drøm, som jeg er for redd for å sette igang. for jeg vil ikke mislykke i det:(

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hold fast på drømmen din! Drømmer er viktige! En dag kommer du til å klare det; men kanskje ikke "hopp for tidlig"? Når du er klar, når du føler deg sterk og klar - DA kommer drømmen din til å gå i oppfyllelse. Stå på, ikke gi opp - se fremover
Stor klem <3