CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

20. april 2011

liste;) vet ikke hva annet eg skal kalle det;)

Liste om ting i livet mitt;)

Det første jeg gjør om morgenen: Gå ut å tar en røyk

iPoden min er full av: Masse forskjellig musikk

Jeg gleder meg til: Sommer og til å bade:D

I sommer skal jeg: Slappe av, dra på tur med venner og familie<3

Klesskapet mitt er fullt av: Klær og bamser<3

Når jeg skal pynte meg: Setter jeg på musikk og synger;) da går ting litt fortere;)

Sminke er: Ok;) bruker ikke så mye sminke jeg. men noen ganger;)

Første gang jeg var full: Er en lang stund siden nå, trur det var i slutten av 9.klasse eller noe. hehe;)

Sist gang jeg var full: Var jeg hos en venn, og vi bare slappet av;)

Jeg føler meg sexy når: Jeg har aldri følt meg sexy

I kaffebaren bestiller jeg: Ikke noe

I baren bestiller jeg: sureføtter :D

På fest finner du meg: Den som er mest stille, og ikke så lett å legge merke til

På nattbordet har jeg: Har ikke nattbord

Jeg kan ikke leve uten: venner<3 , Musikk<3 , Familie<3

Barn er: Noe jeg gleder meg til i framtiden;)

I veska har jeg: Bruker ikke veske;)

Jeg trener: Når jeg får et kick innfall, det skjer ikke så ofte

Kjærlighet er: Liker jeg ikke.

En gang imellom unner jeg meg: Hva livet er godt for? kommer jeg noe gang til å bli gift og få bran?

Alle jenter burde: Ikke døm noen før dere kjenner de. sikker noe mer også;) men kommer ikke på noe. jo, ta vare på dere selv:)

Alle gutter burde: vet ikke.

Flørting er: Noe jeg ikke er flink til, eller kan

Jeg er flinkest til: Ja, hva er jeg flink til????? ta bilde(håper jeg andre synes)

Jeg er dårligest til: Sette pris på meg selv, åpne meg og snakke om problemmene mine:(

Jeg simpeltent elsker: Ingen. men er kjempe glad i alle vennene mine<3

Hvis jeg kunne forandret på en ting ved meg selv: Det ble vanskelig gitt, jeg vet ikke jeg. for vil forandra nesten alt.

Det er lov å lyve hvis: Vet ikke :S

Det beste jeg vet er: Venner<3 musikk<3 og felix<3 og noah<3

Min største uvane er: Tenker for mye på dumme ting. og da kommer jeg nesten ikke ut av det igjen.

Jeg beundrer: folk som har et normal liv uten psykiske problemmer

Sex er: for å lage bra;) hehe

Jeg tror på: Mye rart;) spøkelser og sånn

Som venn er jeg: Vet ikke jeg. må nok spøre vennene mine om det;)

Når jeg har fri: Slapper jeg av eller prøver å ta meg en tur ut

Den kuleste personen jeg har møtt: Huff, så vanskelig. det kan jeg ikke svare på.

Drømmeyrket er: Jobbe med dyr eller ta bilder

Om fem år er jeg: fem år gammlere;) mer vet jeg ikke

Om ti år er jeg: hvem vet, kanksje har jeg kjærste?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den var gøyal :) Kanskje jeg stjeler den til en gang jeg kjeder meg :D

*klemme på*

Cilla sa...

bare stjele den;)