CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

25. juni 2011

HURRA..... JIPPI..... Endelig :D

Jeg er kjempe Glad nå :D:D jeg fikk brev for noen dager siden om at jeg hadde bestått de to siste eksamen jeg trengte:) det har jeg prøv på i 4år:) og endelig er jeg ferdig og har bestått videregåndeskole:D

Nå er deg bare bruke tiden til å klarer å komme ut i jobb og finne ut hva jeg skal bli:)

5 kommentarer:

*Lis* sa...

Gratulerer vennen!! :D <3

Anonym sa...

Gratulerer :D
Det var velfortjent :)

*klemme masse på*

Ce sa...

Gratulerer :D :D

Cilla sa...

takk alle sammen<3

Gunn M. sa...

Gratulerer!!! Dette fortjente du ;D LoveU :*