CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

29. januar 2009

Angstdag

nå sitter jeg og venter på at jeg skal på skolen.
har ikke lyst og tørr ikke, men må tvinge meg.
jeg kan ikke være vekk fra skolen nå.
har så lyst til og legge meg i senga mi igjen og bare gråte og gjemme meg.

nå er det snart et år siden det andre overgrepet mitt:( det er så vanskelig nå når det nærmer seg.
huff....

har matteprøve i dag, og jeg vet ikke hva vi har om en gang. har falt helt ute av skolen nå. huff...

4 kommentarer:

c90 sa...

Stå på,du kommer over dette!<3

Kathrine sa...

Skjønna deg. det er ikkje lett, men du må berre komma deg gjennom det. Og det klara du! Du er sterk!
<3

Caroline sa...

veit hvordan det føles når datoen nermer seg...

Miriam Elisabeth ツ sa...

Kjenner meg igjen i det du skrver om å bli hjemme under dyna. Har det litt tungt nå jeg og. Vil helst bare ligge under dyna hele dagen, men kan ikke. Og vennen, du er sterk! Sammen skal vi klare de tunge dagene!