CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

23. januar 2009

et dikt av meg... hehe. vet ikke om jeg kan kalle det et dikt



Jeg vet ikke
Hva jeg skal Gjøre uten deg

Du betyr så mye for meg,
Uten deg er alt tomt, tungt,
Vanskelig og trist.
det er et kaos i hodet mitt
uten deg

Hver gang jeg er med
Deg, er alt bra.
Du lyser opp dagen min
Og livet mitt.

Men jeg forstår meg ikke
På deg noen ganger
Du er vanskelig og
Forstå

Du er her for meg hver
Gang jeg trenger deg
Du trøster og klemmer meg

Du er til en stor hjelp til meg
Selv om det ikke vriker sånn
Noen ganger.
Men det er du.

Jeg prøver og åpne meg
Til deg, men litt vanskelig
Men klarer det snart
Føler jeg.





hva synes dere?

7 kommentarer:

Caroline sa...

veldig fint skrevet vennen <3
Jeg likte det :)
Klem <33

Cilla sa...

tusen takk<3

Apriljente sa...

Veldig fint dikt :-)

Cilla sa...

takk

Kæpte'n Martine ARR sa...

Kjempe fint dikt:)
Ærlig og fint!

Cilla sa...

takk...

tenke og legge det ut på nettby. men tørr ikke

Miriam Elisabeth ツ sa...

Got skrevet. Kjenner følelsene i teksten og dette kan du kalle dikt vennen <3 Savner deg snupp!!