CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

1. januar 2009

Mine nyttårsforsett

Mine nyttårsforsett:

*Følge matplan og treningsplanen min
*Ikke sitte så mye på data eller se på tv
*Trene mer
*Tjene penger
*Ikke noe godteri mer
*Gå ned minst 20kg
*Finne en hobby
*Bli flinker på skolen
*Rydde og vaske rommet mitt hver 14 dag
*Bli flinker til og ta bilder

da var det ikke mer, det er mange. håper jeg klarer og holde det.

7 kommentarer:

Ane sa...

Lykke til :)

Liljen sa...

Lykke til!! Håper du klarer det. Selv om mange av disse virker ganske vanskelige...

Caroline sa...

Lykke til vennen <3
GODT NYTTÅR :D
klem :)

Cilla sa...

takk alle sammen.

Sanne sa...

Dette klarer du helt sikkert:)

Siv Helene sa...

Lykke til <3

Cilla sa...

takk:)