CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

4. januar 2009

nå har jeg rydda rommet, vaska det og bytta på senga min.
det er godt og har blitt ferdig med det.
nå skal jeg bare slappe av resten av det, pluss at jeg må gjøre litt lekser. hehe.

i morra er det skole igjen:( det er noe drit. vil ikke starte på skolen igjen. hater skolen.
men sånn er livet.

jeg har ikke hatt det så bra de siste dagen, så jeg håper at det og starte på skolen ikke gjør det værre enn det det er nå

jeg sover ikke noe om nettet lenge, ligger vånken og prøve og få sove.
men klarer ikke det. for mye tanker og er livredd for at noen som komme inn på rommet mitt:(

3 kommentarer:

Caroline sa...

Tenker på deg søte <33
Lykke til med skolestart i mårra!:)
Klem <3

Sanne sa...

Lykke til i morgen:) Går nok bra!
klem

Kathrine sa...

Lykke til, det ordna seg nok skal du sjå ! :) <3