CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

5. februar 2009

dikt av meg

dette er et dikt av meg.
det er ikke bra. men men prøver og få det bra.
hehe
Ikke noen gang
Forlat meg
Aldri aldri
Forlat meg

Jeg er fortapt
Uten deg ved
Min side

Når alt er tungt
Og vanskelig
Er du min
reddende engel

Du tar bort
Alt som er
Vondt og vanskelig

Du gjør meg
Lykkelig og glad
Jeg er så happy
Når jeg er
Med deg

Jeg vil aldri
Miste deg
Eller dra fra
Deg

Jeg klarer meg
Ikke uten deg
I livet mitt

hva synes dere??????

3 kommentarer:

Caroline sa...

Fint <3
Men fikk ikke inntrykk av hva poenget var =S

Eline sa...

Jeg syntes det var bra jeg. For meg var poenget at hun er redd for å miste det lille hun har igjen. Den ene personen som kan gjøre alt bra. Den ene som er der, og bryr seg. Var sånn jeg tolket det da, men det er kanskej fordi jeg føelr det på samme måte når det gjelder Særraren. Er livredd for å miste han fordi han er den eneste som holder meg i livet for tiden...

Cilla sa...

ja. det er det jeg mener.
jeg er livredd for og miste den personen....
jeg er i liv pågrunnav han