CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

3. februar 2009

Tenk på dette hvis du er nedenfor

1. Minst 2 personer i verden elsker deg så mye at de er villig til å dø for deg.

2. Minst 15 personer elsker deg på en eller annen måte.

3. Den eneste grunnen til at noen hater deg er fordi de vil være akkurat som deg.

4. En latter fra deg kan gi lykke til hvem som helst,
ser deg i øynene, men du ser ikke meg. Hører stemmen din, men du hører ikke selv
om de ikke kjenner deg.

5. Hver kveld tenker noen på deg før de sovner.

6. Du betyr alt for noen.

7. Hvis det ikke var for deg, skulle noen ikke levd nå.

8. Du er spesiell og unik!!

9. Noen du ikke en gang vet eksisterer, elsker deg.

10. Når du gjør ditt livs tabbe, kommer det noe godt ut av deg også.

11. Når du tror hele verden har vendt ryggen til deg, se en gang til,
det er sikkert du som har vendt ryggen til verden.

12. Når du tror at du ikke har noen sjanse for å få det som du vil, får du det ikke heller.
Men om du tror på deg selv, før eller sener får du det akkurat som du vil.

13. Glem aldri komplimenter du har fått.

5 kommentarer:

Kathrine sa...

fine dei der <3

Caroline sa...

sant for andre, men vanskelig for seg selv!=/

Cilla sa...

ja. det er vanskelig for seg selv.
det synes jeg også

Caroline sa...

ps. det ligger en hilsen til deg i bloggen min ;D

Cilla sa...

har sett og svar på den:)