CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

1. mars 2009

en fin dag

i dag har jeg vært hos min bestevenn, det var gøy og godt.
for det fikk ting litt borte.
men jeg skulle ha ønska at jeg fikk snakke med han alene i dag eller kunne sove der.
tørr ikke og sove alene mer. er livredd:(

jo, vi kjørte snøscooter i dag, det var gøy.
så nå er jeg drit trøtt, så tenker jeg skal prøve og sove.
selv om jeg er redd:(

0 kommentarer: