CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

2. mars 2009

My angel<3

dette innlegget her skal gå til en veldig god venn<3

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om han:)
han er helt ubeskrivelig for meg, han er snill,god og beste vennen
Han er en kjempe god venn for meg<3 eller skal jeg si bestevenn:)
Hver gang jeg ser deg, snakker med deg, blir jeg kjempe glad og lykkelig<3
du får bort alt det vonde fra meg, derfor elsker jeg og være med deg:)
uten deg hadde jeg ikke vært her mer<3
du er mitt lyspunkt i livet mitt<3 du er min lykkepille<3
jeg elsker at vi to kan snakke om alt og alt:) jeg kan komme til deg om alt sammen.
det er godt og ha deg som venn<3 jeg håper vi aldri miste vårt vennskap, og at ingen ødelegger det for oss heller

jeg hadde den beste tiden av livet mitt i går, når vi var ute og kjørte:)
det var så gøy og morsomt. håper vi får flere sånne dag sammen:)
så kan Han hjelpe meg til og bli bedre til ... ja:) Han vet nok hva jeg mener;)
koste meg veldig i går<3
jeg liker når vi dra på kino sammen:) hehe;) jeg gleder meg så mye til neste gang, vi skal på kino sammen:)<3

Du betyr så utrolig mye for meg<3

<3<3Kjempe glad i deg, my angel<3<3

7 kommentarer:

stinevt sa...

Han høres ut som en herlig venn. Heldig er du! Klem <3

Cilla sa...

takk<3 han er det:)
hehe:) vet at jeg er heldig som har han i livet mitt<3

klem<3

Madelen sa...

Så søtt :)

Cilla sa...

ja=) jeg vet det:)
hehe:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Jaran er en god gutt :) Søtt innlegg vennen <3 Håper du har det bra kjære. Savner deg! Plaer for helga?

Award til dæ i bloggen min :)

Klem <3

Cilla sa...

ja:) han er en god gutt<3
jeg skal på trovassli. hehe
klem<3

Kathrine sa...

awh, koseliiig:) fint du ha så gode venne! det fortjena du!
<3