CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

22. mars 2009

fakta om meg

Når du har blitt tagget, er det meningen at du skal skrive ned 25 ting, fakta om deg selv. Til slutt skal du velge 5 av dine venner som du tagger. Du må tagge den personen som tagget deg. Dersom jeg har tagget deg, er det fordi jeg er interessert i å vite mer om deg.


1. Elsker bamser og tengefilmer
2. Er datanerd
3. Drømmer om en perfekt kropp
4. Er et rotehode
5. Elsker røyk og sprit:D

6. Hater og ha lite penger
7. Ønsker meg en hummer H2, en båt og mer
8. Vil bo på bondegård
9. Er ikke flink til og sminke meg
10. Jeg hadde søt hår når jeg var lita

11. har lyst på nye ting til kamera mitt
12. Forvoritt dyr mine er: liger, Løve og tiger
13. Ønsker meg bil
14. Bor hos mamma og pappa:D
15. jeg er 162cm høy

16. Elsker og bake<3
17. Elsker barn og dyr
18. Vil jobbe med Dyr,Barn eller noe med natur
19. Kan synge;)
20. Er kristen og er stolt av det

21. Har blitt tatt for og være rasist, satanis og gother.
22. Har kjempe gode bloggvenner<3 som jeg er veldig glad i
23. Gode bestevenner
24. Klarer meg ikke uten tlf eller internett og tv i en dag
25. Er ikke flink til og si hva jeg føler og tenker, og hva som plager meg

Jeg tagger:

1. Lis
2. Carina
3. Mabelpernille
4. Kitine
5. Kathrine

0 kommentarer: