CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. mars 2009

Æsj

jeg fikk en link av en venn.
jeg ble kvalm av og se på det.

ser her da....

The 30,000 Calorie Sandwich

tenk at noen klarer og spise det:S:S:S

7 kommentarer:

Anonym sa...

ewwwwwwwwwww ! *grøss*

Cilla sa...

ja:S

Miriam Elisabeth ツ sa...

ble kvalm jeg og.. :S

Madelen sa...

Hadde vært noe annet om den faktisk så god ut, den der så stygg ut Oo

Cilla sa...

ja. den ser ikke god ut

not dead sa...

hadde antageligvis klart å spise den i en mega bp xP

Caroline sa...

*BrekkeSeg*
Æsj så jævlig ekkelt =S