CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

4. mars 2009

i dag på skolen var det helt grusomt:(
den enstet jeg snakker med i klassa, virka sur på meg.
og jeg vet ikke hvorfor.
men jeg har tenke og slutte på skolen nå, og slutte og ha kontakt med han, og de andre vennene mine.
for jeg er ikke bra for de, jeg bryter de ned, og er en plage til de.
de vil for det så mye bedre uten meg.
så slipper de og ha meg der som bryter de ned og gjør de ulykkelig.

så jeg skal gjøre slutt på alt nå. jeg orker ikke mer jeg.
klarer ikke at de som betyr mest for meg, har det vondt pågrunn av meg.
så da har jeg tatt valget mitt. som er det letteste av to valg.

6 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Hei <3 Dumt at det er blitt sånn. Du burde snakke ut med han Cec!

Og, som jeg sa i går, du bryter meg ikke ned! Klart jeg blir trist for at du har det vanskelig, MEN det er ikke din skyld! Og det er fordi jeg vil at du skal ha det bra Cecilie!

Jeg vil heller være en del av livet ditt å være med deg i motgang og medgang, enn å stå på sidelinjen å se at du har det vondt og ikke lar meg være der for deg. Husk det!

Du er som en søster for meg Cecilie. Og jeg er ufattelig glad i deg <3

Klem<3

Theo Kristoffer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Caroline sa...

Jeg tror ikke vennene dine har det bedre uten deg og tror heller ikke du er noen plage!! <3
det er bare psyken din som psyker deg ut desverre! =/
gla i deg søte <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Neppe har de det bedre uten deg, ¨de har det veldig bra med deg! Det er jeg sikker på!

Du må prøve å komme på bedre tanker jenta mi<3 Om jeg hadde vært nærmere deg ville jeg sitti hos deg nå og støttet deg. Jeg er utrulig glad jeg ble kjent med deg!
Jeg er veldig glad i deg! Ikke glem det!!!

Eriiza sa...

Nej, gör inget dumt.
Jag lever för att vara "korkad", dumma val etc.
Men på något sätt lyckas jag ändå hänga kvar här utan någon större mening (?)
Vet att det låter hopplöst, men minst EN sak kommer att bli bättre...

Du för en väldigt bra blogg för övrigt, lust att prenumenera å min, så prenumenerar jag på din ? =)

MvH Eriiza

Eriiza sa...

Nej, gör inget dumt.
Jag lever för att vara "korkad", dumma val etc.
Men på något sätt lyckas jag ändå hänga kvar här utan någon större mening (?)
Vet att det låter hopplöst, men minst EN sak kommer att bli bättre...

Du för en väldigt bra blogg för övrigt, lust att prenumenera å min, så prenumenerar jag på din ? =)

MvH Eriiza - http://eriiza.webblogg.se/