CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

29. mars 2009

Søndag

huff. jeg hater søndager.
det er fordi de dagene går så sakte og det er ikke noe og gjøre på de dagene.
i morra har vi fri fra skolen, så det er bra.

men nå skal jeg skrvie litt om hva jeg har gjort i dag.
jeg sto opp ved halv to tiden, etter det har jeg sett på to filmer. og nå har jeg jobba med en stor oppgave vi har på skolen.
den oppgave er og velge et tema, skrive om det. og lese en bok eller flere.
så jeg har valgt sebrapiken jeg.
så jeg skal starte og lese på den nå.

i kveld en gang skal jeg nok se på film igjen. hehe:)
i morra skal jeg til T igjen, og snakke med henne. jeg gruer meg til det.
etter jeg har vært der skal jeg opp til onkel i bø. og sove der.
så tenke jeg at jeg kjanske skal på kino i morra. men får se på det

7 kommentarer:

Stine sa...

Høres litt koselig ut, da. Liker filmsøndager jeg. Har flere ganger i dag bare satt meg ned og satt på... men blir så sykt rastløs vet du, så jeg får det ikke til :(

Liker du mandager? Sånn.. når du ikke har fri også..?

stinevt sa...

Søndager pleier å være utrolig kjipe ja. Men det er en dag hvor du har mulighet til å slappe av og kose deg.

klem :)

Cilla sa...

Stine 1: jeg liker ikke mandager heller. men det er god dag når jeg har fri

Stine2: jepp:) det er det:)

Caroline sa...

Jepp, søndager går treigt gitt =S
Håper du hadde en fin søndag!! :)
Sebrapiken er et godt valg,
visst du ikke har lest den fra før, er du frelst når du er ferdig!
Klem <3

Caroline sa...

Kan jeg få tilgang til den låste bloggen din???=)
caroline88118@hotmail.com
Klem <3

Cilla sa...

caroline: jeg har ikke lest den.
men det virker bra alt nå. og har ikke kommet langt i det.
jepp. skal legge deg til nå

Whisper in the Dark! sa...

Søndager :( Liker dem ikke :(