CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

1. april 2009

Ensom

I dag er det første april.
har jeg blitt lurt ennå?? NEI. haha.
og jeg kommer nok ikke til og bli det heller.

Nå sitter jeg inne og ser på tv. charlie og sjokoladefabrikk og koser meg med pepsi max:D

jeg får så lyst på sjokoloade nå:( men jeg kan ikke.
det er usunt:( må holde meg unna alt som er usunt.
Jeg skulle ha vært på skolen i dag, men vi skulle til ås. og jeg forsov meg. så jeg kunne ikke bli med da. siden jeg sto opp en time etter de hadde dratt:( det var litt dumt, jeg hadde gleda meg til og dra dit jeg.
men men ikke alt blir som jeg vil.

Jeg føler meg så ensom, jeg vet ikke hvorfor jeg føler meg så ensom.
jeg har mange gode venner, men selv når jeg er med de. føler jeg meg ensom.
men da føler jeg meg mer ensom, enn jeg gjør når jeg er alene.


Jeg ønsker at jeg kunne våkne opp en dag, og ikke følt:
- Ensom
- Redd
- At jeg ikke er verdifull
- At jeg ikke føler at jeg er til bry
- Meg så feit og stygg
- Trist/Lei meg
- Alle vonde tankene
- Alt det grusomme tinga som har skjedd med meg

Hvorfor kan jeg ikke få det som jeg vil? Har jeg gjort noe galt? siden gud straffer meg sånn:(
noen av de punkte er jo sant. men jeg skulle ønske de ikke var det.

jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre hva meg om dagen, klarer ikke og gjøre noe.
hodet mitt er i en egne verden, så jeg er borte fra den virkelig verden.
jeg har ikke kontroll over noe mer, men jeg må vinne tilbake kontrollene jeg hadde en tid.

7 kommentarer:

Ce sa...

Jeg er ensom jeg å :( :( :( :(

Caroline sa...

kjenner meg så igjen i det du skriver =/
Ønsker deg det beste lille venn,
og nei, du har ikke gjort noe galt eller feil <3
Bare huet ditt som messer med deg!:(
Klem <3

Cilla sa...

Angel: huff:( det var trist og høre. det er ikke noe godt og ha det sånn:(

Caroline: takk for det. jeg ønsker deg alt det beste også<3<3<3
klemmer tilbake<3

Ana sa...

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver!
Du har ikke gjort noe galt, og du fortjener på ingen måte å ha det sånn! =/ Du er en fantastisk jente og jeg ønsker deg alt godt.. <3
*klem*

Stine sa...

Trur alle har følt seg ensomme en eller annen gang. Og det er slettes ingen god følelse. Jeg håper bare alt ordner seg for deg. Du fortjener så mye bra!<3

Og du skriver så bra om hva du føler. Helt seriøst, jeg misunner deg talentet ditt.

Håper alt bedrer seg for deg. Er her om du vil snakke og sånn.

Klem, Stine.

Siv Helene sa...

Jeg ble heller ikke lurt hehe.. Ike som jeg vet om hverfall :p

Siv Helene sa...

Ps- Jeg vil gjerne bli invitert til thin boggen din :)<3