CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

13. april 2009

et dikt

........

kommer det noe gang til og skje med meg?

er det noe som vil klarer og leve med meg?

finnes det noe i denne verden som overlever en dag eller bare en time med meg?

vil jeg noe gang betyr noe for noen andre?

vil jeg noe gang slutte og være til bry og plage for andre?

Vil noen noe gang elske meg?

vil noen noe gang si at det er glad i meg?

noen som vil si at jeg er jente i den sitt liv

er det noen som vil si at jeg er vakker, nydelig og pen?

Nei, nei, nei og atter nei


jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det for noe.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Jeg er gla i deg,
dessuten tror jeg svaret på alle spørsmåla dine faktisk er ja =D
Dagene kommer skal du se^^
Klem <3

Cilla sa...

tusen takk<3

jeg er glad i deg også<3 og håper du er rett

klemmer <3

T sa...

Søte du.. Det er klart det skjer.. Ikke gi opp.. En dag er dagen din <3
JEG er glad i DEG.