CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

16. april 2009

Be for Regine stokke

Jeg kjenner deg ikke, men jeg har lest bloggen din.
og jeg må bare si at du er en kjempe sterk jente.
jeg be for deg, om at du skal bli frisk igjen. det er ikke rett at du skal ha det så vondt.
Vis jeg hadde vært heks, så skulle jeg ha gjort deg frisk med en gang, selv om jeg ikke kjenner deg.
jeg føler meg deg, jeg blir så lei meg av å lese deg du har gått igjennom:(

jeg vil tatt sykdommen din og gitt den til meg istedenfor, sånn at du kan ha et fint liv.

jeg tenker på deg dag og natt, og ber for deg hver dag.

4 kommentarer:

Caroline sa...

hva er linken til bloggen hennes??
vil lese <3

Eline sa...

Jeg tenker også utrolig mye på henne.. Stakkars jente. Hun fortjener ikke dette!

Kathrine sa...

nei, stakkar jenta :(
<3

Nedia sa...

vi får krysse fingrene og håpe på et mirakel <3