CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

8. april 2009

Påske

Huff:(

jeg husker før når jeg var liten og glad, da likte jeg påska.
jeg gleda meg til den hver gang.
men jeg har mista den gleden med påskene, påsken er noe drit for meg.
når jeg går rundt i butikker ser jeg at påske handler mye om godteri.
godteri er usunt, men godt. jeg skal aldri spise det mer.

Jeg har sitt i hele dag og tenk på om jeg føler noe om dagen.
jeg føler ikke noe om dagen, jeg vet ikke åssen noe føler mer.
jeg føler ikke lykke, kjærlighet, glad eller sinne mer.
jeg husker ikke åssen det føler en gang.

jeg er så psykik syk om dagen, orker ikke noe mer.
orker ikke og være ute med venner eller noe.
selv om jeg vil og at jeg spør.
men det ender med at jeg blir sitta hjem og tenke på ting.

Det er en liten del i meg, som er den svak. det er den siden av meg som vil ut at alt det jeg sliter med. den vet at det er dumt og gjøre det.
men den kommer ikke til, pågrunnav at den andre delen av meg er så stor og sterk.
den styrer livet mitt, og jeg hører på den. fordi jeg trur at det den sier og menter er sant.
jeg vil ut av dette her, men jeg vil eller ikke:(
jeg er så forvirra om tiden:(

jeg har ingen jeg kan snakke med, for jeg klarer ikke og snakke om ting.
tanker jeg har fått i det siste mer og mer, er at jeg må slutte og slippe folk inn på meg. for det er ikke bra. jeg vet ikke hvorfor jeg tenker sånn. men jeg gjøre det.
tenker mye på hvorfor jeg måtte bli født, hvorfor kunne jeg heller ikke bare ikke ha blitt født.
jeg orker ikke mer av livet nå.

Jeg er ikke tygg noe steder for tiden, selv om jeg ikke har skada meg på to uker nå.
vet jeg at jeg kommer til og gjøre det igjen snart. jeg tenker mye på og legge meg inn. men det er så lang vente tid at jeg ikke gidder og legge meg inn.
for jeg må eller skal på folkehøyskole til neste år.
jeg vil bli innlagt, men tørr ikke. er redd for det. føler meg uvelkommen der. føler meg til bry for alle der, føler meg teit og dum som ikke klarer og snakke eller skrive ned hva jeg føler.
føler meg utrygg både hjem og når jeg er innlagt.
vis jeg skal bli innlagt, men det går fort. jeg kan ikke vente lenge.

jeg vil se menn som hater kvinner, men tørr ikke og dra alene. for det er skummelt.
og jeg vet at den filmene kommer til og gjøre mye med meg. det gruer jeg meg til.

3 kommentarer:

Kitiinee sa...

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si :/ Men jeg håper du finner ut av det, på en god måte <3

Klem<3

Kathrine sa...

veit ikkje k eg skal sei, men håpa d blir bedre for deg <3

Cilla sa...

Takk begge to<3

klemmer til dere