CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

11. april 2009

Søvløs natt

nå er det min første søvløse natt på to uker nå.
det har vært godt og kunne sovet litt.
men nå går det ikke. jeg sitter i senga min og er livredd for at det skal komme noen og ta meg.
jeg vet ikke hva jeg skal gjør jeg, jeg har så lyst til og gå opp til mamma og fortelle åssen jeg har det. men jeg klarer det ikke.
jeg tørr ikke og gå ut døra til rommet mitt, tenk om de som skal ta meg. står utenfor der og venter på meg:(
jeg har prøv og sett på film til og få meg til og sove, men det har ikke hjulpet noe ting.
men jeg trur jeg skal sett på den ny film jeg, bare jeg finner ut åssen film.

Nå om natta kommer alle de vondt og dumme tankene, og de blir bare sterker og sterker. jeg klarer ikke og la være og tenke på det, eller høre på de.

I morra skal jeg på besøk til familien min i asker, så jeg kommer til og være drit trøtt i morra nå.
men må få noe mot det soveproblema mine....

men får prøve og sove igjen. håper jeg klarer og få sove. vis ikke så rydder jeg mer av rommet mitt, er nesten ferdig med det.

4 kommentarer:

Caroline sa...

Slitsomt og ikke få sove =/
Klem <3

Ce sa...

Hadde en nesten søvnløs natt selv..ikke noe godt det nei..

Klemme<3

Ana sa...

Søvnløse netter er ikke noe morro når man vil sove.. :/
Håper det ikke fortsetter da :)
Klem <3

Apriljente sa...

Jeg liker å sove, fordi da står verden stille..