CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

28. april 2009

twilight<3

I dag fikk jeg twilight på dvd:)
da ble jeg kjempe glad, jeg har sett på den alt:D
elsker den filmen
jeg har ikke gjort stor i dag, jeg har hatt besøk av en god venn.
men nå er jeg alene igjen, og det er ikke bra.

jeg er livredd for meg selv nå. for føler det på meg, at noe kommer til og gå veldig dårlig nå.
så jeg åper at mamma snart kommer hjem:) vis ikke. vet jeg ikke hva jeg gjør
men får vel finne på noe, ringe til noen eller noe.

5 kommentarer:

stinevt sa...

Jeg beordrer deg til å ringe noen hvis moren din ikke kommer hjem!
Ta vare på deg selv søte <3

Cilla sa...

mamma har kommet hjem for 20min siden,
det er godt.
nå kan jeg prøve og legge meg til og sove

Kathrine sa...

håpa du får sova godt ! natta <3

Nedia sa...

så bra du fikk twilight! må bare få lest boka jeg........men vil så gjerne se den!



<3


love u

Caroline sa...

håper det gikk bra i går vennen <3
Og at du sov godt ;)
Jeg fikk filmen i posten i dag jeg<3
Klem <3