CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

27. april 2009

russetid

Nå er det russetid:(
jeg liker ikke russetiden i år, vet ikke hvorfor men gjør ikke det.
jeg synes det har vært gøy hver år det er russetid, men ikke i år.

nesten alle i klassa min er russ:( jeg vet ikke hvorfor jeg føler det jeg føler. men jeg gjør det. det er ille.
jeg føler meg så utenfor og ensom nå som russetiden har starta. jeg skulle ønske at det ikke fantes russ mer.
orker ikke og føle meg ensom og utenfor. jeg føler meg utestengt også:(
jeg for tårer i øynene av og tenke på det.

jeg vil være en del av samfunnet, men det skjer jo aldri:(
jeg er redd for alt. tørr ikke noe mer.

jeg er et null, jeg er verdiløs

6 kommentarer:

stinevt sa...

Du er ikke ett null. Og så absolutt ikke verdiløs!!

Skulle ønske jeg kunne fjerne redselen din, vil så gjerne at du skal ha det bra, og føle deg bra!
klem <3

Cilla sa...

takk<3
jeg liker ikke og dra på skolen heller:( har ikke lyst til og dra på skolen. for orker ikke og føle meg så utenfor og ensom og utstøtt.
vil bare sove igjenom russetiden

Caroline sa...

DU er verdifull <3

Cilla sa...

takk<3

Kathrine sa...

Skjønna du ikkje lika russetiden, d e scary! men ikkje føl deg so eit null, det er du ikkje!!

Miriam Elisabeth ツ sa...

du er IKKE et null og du er absolutt IKKE verdilø Cecilie! Sku ønsk æ kun vær der og støtte og trøste dæ. Vil ikke at du skal ha det vondt.
klem