CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

28. august 2009

~*~28~*~

Jeg har ikke hatt tid til og skirve her så mye for tiden, men nå kommer det litt.
det har gått veldig bra her oppe:) og jeg liker meg her.
men det er vist noen som sprer rykter om meg og noen andre her oppe. det liker jeg ikke.
men sånn er livet noe ganger.

men det har vært to fine uker og jeg gleder meg til alle de ukene jeg har igjen her oppe:)

i dag har jeg vasket rommet og vaska klær, synes jeg er veldig flink jeg.
men jeg har fått med noen nye venner, og det er godt. trenger det veldig.
men savner de gamle og savner ulefoss veldig mye.
til mandagen starter vi må fotofaget og det gleder jeg meg veldig mye til:D

Sist lørdag var vi ut og drakk, og da endte det ikke bra vettu.
jeg ble litt for full enn jeg hadde tenke. så nå skal jeg ikke drikke før jeg kommer hjem til jul...

Jeg har hatt en del søvnløs netter i det siste. og det er dumt. så jeg er veldig sliten om dagen
håper dere har det bra alle sammen:D

1 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Hei. Godt med oppdatering her :) Håper tiden fremover blir kjempe bra. Kjeinne t søvnlause netter. NEttopp skrevet et innlegg om det selv ;) Evig glad i deg kjære Cecilie <3