CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

3. september 2009

~*~3~*~

huff... jeg syk for tiden, ikke noe gøy
ligger på rommet og har feber, vondt i halsen og hoster som bare det.
jeg har ikke lyst til og være syk mer, vil bli frisk nå.
vis jeg er bedre i morra, må jeg se og rydde rommet og gjøre de to oppgaven jeg ikke har fått gjort..

men vet ikke helt hva jeg skal si om skolen nå, for jeg har for det mest vært på rommet mitt og ikke vært med flok, siden jeg er syk
så derfor håper jeg at jeg snart blir frisk igjen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring vennen:) Og sov godt:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Masse god bedring snuppa:)

Stine sa...

God bedring, god bedring, god bedring.
Håper virkelig at du blir bedre snart nå! Og at du rekker å gjøre alt du har planlagt når du igjen blir frisk.

Be happy. Don't worry.