CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

24. september 2009

~*~24~*~

Nå sitter jeg på skolen, vi gjør ikke noe slapper bare av på data.
vi skal i møte klokka elleve om turen vårs til serigve, som er til mandagen.
det skal bli gøy og morsomt og være der borte i en uke:)
gleder meg veldig til og få noe nye oppgaver i foto, selv om jeg ikke er så flink til og ta bilder.
jeg er nok den dårligaste i klassa min.


I dag ringte en fra hamar sykehus meg, for ho ville snakke med meg om en time avtale.
men jeg vil ikke gå til en ny en, men også tenker jeg at det kunne ha vært bra.
men hva skal jeg gjøre???


vet ikke noe mer.....
jeg føler og trur at jeg har mista en god venn av meg:'(


Dagens bilde:

Håp

2 kommentarer:

Stine sa...

Jeg tror det var riktig valg av bilde. For vi trenger alle håp. Uten håp er vi nesten ingenting. Vi må bare spørre oss selv hva vårt håp går ut på, og deretter støtte hverandres håp.

Du håper, jeg håper, vi håper. Håp.

Og hvorfor ikke bare avtale enda en ny time? Du kan jo fortsette å gå, helt til du ikke er usikker mer. For da vet du at tiden er inne.

Jeg tror på deg.

Kathrine sa...

Eg har tru på deg, det er håp veitu vennen. Avtal ein ny time du :)