CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

9. september 2009

finnes det håp???

jeg tenker på om det finnes noe håp i verden.
jeg føler ikke at det finnes noe håp eller jeg har aldri opplev det.

men jeg hører folk si at det finnes håp i verden...
og at lys er et teng på håp...

lys er fint og det er et godt teng på håp, vis det finnes noe håp..

er det noen som kan vise meg håp????

6 kommentarer:

Stine sa...

Det finnes alltid håp.

Når jeg holder på å miste håpet, setter jeg meg ned, og tenner et lys. Og ved lyset prøver jeg å tenke på noe fint. Trenger ikke være så mye. Men for eksempel smilet jeg fikk fra bussjåføren, eller de fine blomtsene i veikanten.

Det er de små, fine detaljene som gir meg håp. For når det finnes så mye fint i verden, så er det kanskje en liten, fin ting som skjer meg også?

Aldri mist håpet, men jeg setter pris på at du forteller oss det. Håp er grunnlaget for det meste. Skulle ønske jeg hadde et bra forslag å komme med nå, men jeg vet virkelig ikke. Kanskje å snakke med en venn kan hjelpe? Prøv å tenke positivt, uansett hvor vanskelig det virker/er, da er lyset så mye lettere å finne.

Kathrine sa...

det fins alltid håp vennen, men du må nok berre finna det sjølv - du må sjå det sjølv. Og det veit eg at du klara!

<3

Cilla sa...

Stine: det var en bra idé. Det må jeg prøve ut en gang:)håper du har rett at lyset er lett og finne:) katrine: takk<3 håper jeg finner det snart:) du er god:)

lineffs sa...

jeg lurer på det samme :/

vil gi deg en mega god klem.
glad i deg søta <3

Cilla sa...

Tusen takk<3 en super god klem til deg også:)

Kæpte'n Martine ARR sa...

god klem fra meg<3 jeg vet du vil finne håp, bare let litt etter det så dukker det opp når du minst venter det!
Savner og snakke med deg! xoxo<3