CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

28. september 2009

Grebbestad:)

I dag sto jeg opp klokka halv seks, for måtte pakke siste resten. før turen gikk til grebbestad.
vi dro avgåre fra skolen ti over åtte, så da var det bare og kjøre på.

turen gikk forter enn jeg hadde trodd, men vi så kjørte bil. kom så klart forsent da.
vi skulle være i grebbestad halv et, men vi kom mellom 13-13.30.
så var det bare og kjøpe mat, og få spist litt,
klokka fire var det møte, vi skulle se på bilder. men jeg sova, siden jeg var sliten og hadde vondt i hodet.

nå har jeg nettopp kommet inn igjen, har vært ut og tatt bilder.
men kamera mitt er tomt for strøm, så legger inn bildene i morra.

nå skal jeg legge meg, har forsatt vondt i hodet. og de jeg bor med. bråker som bare det:(

5 kommentarer:

Stine sa...

Håper du får det bra, tiltross for alt bråket. Bare å holde seg så positiv og klar i hodet som en greier, er det ikke?

Du er flink til å skrive ned tanker og følelser, beundrer deg for det. Fortsett slik!

Masse klemmer, Stine.

Jannes lille sted sa...

Hvordan går det da lille søster? Har du det greit der borte?
Klem

Cilla sa...

Det går kjempe bra:)
sliter litt med åssen jeg kommer meg hjem til fredagen da.
har tatt mange bilder her nå, de ligger på facebook=)

klem

Demonic sa...

Whoa! Äntligen en norrman. Hihi. Måste bara fråga, bor du i Halden eller? Eftersom du åker till grebbestad?

Kram

Cilla sa...

nei, jeg bor i telemark, men går på skole i moelv