CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

30. september 2009

~*~30~*~

I dag er det ikke så fint vær her i dag, men det går bra det:)
I dag sto jeg opp halv fem over seks. var ute og tok bilder i den blå timen:)
det var veldig fint, men veldig kaldt...
Fikk noen bra bilder av det:)

men dette er nok den værste dagen etter jeg har flytta nå, men jeg vet ikke hvorfor det.
men jeg føler meg ensom, tenker mye og er lei meg.
jeg tenker at jeg skal gå ut å gå tur, men jeg tørr ikke. for jeg er for redd.
redd for gammle minner....

jeg har hatt mareritt i natt, ikke bare et en gang med to ganger.

Jeg er et null og er verdiløs. føler ingen glede mer. føler ingen lykke mer.
jeg er så ensom... har ingen og snakke med. det virker som om at det er ingen som liker meg på skole, det virker som om de bare er venner med meg, for at jeg har røyk og andre ting...

3 kommentarer:

Stine sa...

Du er ikke verdiløs, men ei vakker, smart, yndig jente. Du er et fantastisk vesen, med mye godt inni deg. Husk det, for du må aldri glemmne det!

Takk for at du er til, takk for at jeg har fått vite at du finnes i denne verdenen. For du gjør denne verdenen vakker. Dette er ikke bare ord, men meninger. Sanne meninger om deg. For du er vakker, så inderlig vakker også.

Takk for at du er til.

Klemmer fra deg til meg, Stine.

Anonym sa...

Håper du har en bedre dag i dag, vennen.
Det er DEG jeg er venn med vettu, ikke den stinkende sigaretten din;D
Glad i du :)

Cilla sa...

Stine: Tusen takk, vennen:)
det var mange fint ord.
nå ble jeg glad

Elisabeth:
jeg får nok ikke noe bedre dag i dag, merker det helt nå.
glad i deg også:)