CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

29. oktober 2009

~*~29~*~

I dag fikk vi vite det nye tema for ukes bilde. tema var posetiv.

jeg har ennå ikke fått noe ide til det, men får håpe det kommer etterhvert.
og dere kan komme med forslag til meg, vis dere vil.
vis jeg ikke kommer på noe, levere jeg ikke noe.

tema for ukes bilde for uke 44 var lyd. så jeg har lagt det ut på fotobloggen min.
så det er bare og gå inn der og se på det, og si hva dere mener om det.
her er linken : http://drusillasfotoblogg.blogspot.com/

I dag har jeg ikke vært i form, er sliten, trøtt, vondt i ryggen og magen og jeg er veldig svimmel.
nå sitter jeg i stua og slapper av, mens jeg hører på tokio hotel sitt nye album. det er bra.
og i dag kom konsert billetten min til tokio hotel den 3 mars:D gleder meg veldig mye det den:D

jeg er veldig redd for søstra min for tiden, siden alt det opp styret med svineinfulensa. huff. jeg får håpe og be om at alt går bra med henne<3
men nå skal jeg slappe av videre og se på true blood:D

Det nygdligset bilde eg har sett på lenge

2 kommentarer:

Unknown sa...

hei hei, kjekk den karen på det bilde;) hehe

En annen ting, har du kjøpt deg mac el?

Cilla sa...

heia:) hehe;) du allså. jepp jeg har kjøpt meg mac, fikk den før jeg dro til syden:D