CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

30. oktober 2009

~*~30~*~

for en dag det har vært i dag. jeg er ikke i form for tiden.

jeg er svimmel og kvelm. men jeg tenker nok det er pågrunn av for lite søvn for tiden.
det er veldig slitsom. jeg vil bare sove lenge igjen. og våkne opp utvilt og glad.
men det virker som en drømme som er veldig langt unna meg.
Jeg er så sliten at jeg orker nesten ikke noe annet, enn å ligge i senga min eller være ute og røyke.
jeg hører på musikk hele dagen, og lever i min egen lille redde verden:(
nå sitter jeg i stua og prøve og være sosial igjen, jeg føler jeg ikke har noen venner her mer. nå etter jeg har vært for meg selv de siste dagene, og jeg vet ikke åssen jeg skal få sakt det til de.
men vil at de skal forstå meg, men jeg vet ikke om de gjør det.

jeg har fått satt på to vaskemaskiner nå, så jeg skal snart opp og henge de opp.
det er godt å få gjort det nå.

nå starter jeg og bli trøtt, men om jeg få sove????? nei da....
jeg vil ut og drikke meg drita full, men kan ikke det. for har ikke råd til det. eller andre ting.

hater døra på afr..... den er så teit... hater det så mye....
i de siste dagen har jeg gått med genser som det står eg er bonde, og bak står det eg er matprodusent. og alle leser det eller kommenterer den. det er så ille... liker ikke det.
hallo, det er jo bare en genser da....... og jeg liker den godt, for at det er en god genser:D
men håper alle sammen får en fin helg:D

3 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei snuppa. Viste Mats det bilde du sendte til meg og han likte det. Var bra sa han:)
Er det ikke noe særlig der oppe syns du?
Glad i deg

Anonym sa...

Hallo vennen.
Jeg mener ikke noe stygt med å kommentere genseren din, synes jo bare det er kult! Det tror jeg de fleste synes, hvis ikke hadde de jo ikke giddet å kommentere den.
Det er leit når du sier du ikke har venner her. Du har lov å si ifra hvis du synes noen (inkludert meg selvfølgelig!) behandler deg dårlig, jeg har i hvert fall aldri ment å gjøre det.
Jeg er i hvert fall veldig glad i deg.

Cilla sa...

Janne: det er bra her oppe. men du vet jo at jeg sliter litt til tider. og det har blitt værre nå, som jeg nesten ikke sover så mye.

Elisabeth: jeg vet ikke om folk mener noe stygg eller ikke. jeg har aldri vært noe flink på det.
jeg synes ikke dere har behandler meg dårlig, men når vi starta her. virket mange koselig mot meg.
men nå virker det ikke som om de liker meg mer.
det gjeler ikke deg, gunn marit eller inger lise.
dere har vært snill, men det er jeg som er slemme mot dere nå. siden jeg holder meg unnav dere.
men jeg har fått en følese av at jeg ikke kan snakke med dere når jeg er sånn. jeg vet ikke hvorfor jeg har fått det. men jeg vet at kan ikke det.
så jeg har holdt meg vekk fra dere for og ikke såre dere med og se åssen jeg virkerlig er for tiden. da mener jeg når jeg er deppa.
og jeg er veldig glad i deg også<3 og jeg er veldig lei meg, vis det virker som om jeg stenger dere ute fra meg. jeg mener ikke det